Aangenaam, ik ben Linda. Als ik mijzelf voorstel dan doe ik dat altijd met de woorden: spontaan, ondernemend, creatief, flexibel, sociaal, een harde werker èn een echt buitenmens. Sinds 2013 de overstap gemaakt naar het ondernemerschap. De eerste vier jaar als (directie)secretaresse, PA of projectcoördinator binnen veel verschillende organisaties. Toen was het voor mij tijd om meer verantwoordelijkheid te krijgen en heb ik de stap naar management gemaakt. In dit speelveld voel ik mij thuis. Betekenisvol kunnen zijn voor de organisatie en haar medewerkers in de rol van manager. Dit doe ik op de holistische manier: het hele plaatje telt.
Ik ben altijd mijzelf, of ik thuis ben of op mijn werk. Ik ben nuchter. Blijf graag met beide benen op de grond staan. Ik ontdek graag, leer en onderneem. Het liefst elke keer net in een andere (zorg)omgeving, dat prikkelt mij. Een ziekenhuis met soms ingewikkelde en politiek gevoelige lijnen. Een LVB woonlocatie of de omgeving van de psychiatrie, met de uitdagingen in het sociale domein. Mijn kwaliteit ligt er met name in om verbindingen te leggen. Binnen een team. Binnen de organisatie. Buiten de organisatie, met externe partners. Ik ben betrouwbaar en communicatief vaardig, open en eerlijk.
Als manager ontwikkel ik graag samen met het team. Ik heb oog voor de mensen. Ik daag ze graag uit: waar liggen je talenten? Welke dromen heb je? Waarin kan ik je uitdagen? Hoe is je balans werk/ privé? Ook spreek ik ze aan, op verantwoordelijkheden en gemaakte afspraken. Met name de afgelopen jaren veel geïnvesteerd in het begeleiden van (hoog) verzuim. Met een achtergrond als holistisch therapeut probeer ik de medewerkers de juiste begeleiding te geven. Soms met ‘out of de box’ adviezen, (spiegel)gesprekken om inzichten te geven. Net even iets verder kijken, om weer terug naar het werk te kunnen. Of niet terug naar werk, maar daarover zijn we dan in gesprek.
Lees hier hoe een opdrachtgever mijn inzet ziet:
“(…) Tijdens de uitdagingen in de Covid-crisis was Linda van grote waarde in het aanpassen van het zorgaanbod en het vormgeven van ondersteuning aan medewerkers. Met haar no-nonsense benadering heeft zij in korte tijd gezorgd voor stabiliteit en zorgvuldig toegewerkt naar de nodige veranderingen binnen de afdeling Psychosociale Zorg. Hierbij had zij veel oog voor de relatie met haar team en de omgeving, wat haar aanpak krachtig maakt. Omdat Linda flexibel is, van verandering houdt en snel invoegt, kan zij als interimmanager snel waarde toevoegen.” Claudia de Koning, directeur, februari 2021
Hier leest u meer over mijn loopbaan en hoe anderen mij ervaren hebben binnen de organisaties waar ik gewerkt heb.